مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-08حوادث

شهروندخبرنگار| کمبود اتوبوس مسافربری اقلید-یزد برطرف می شود


مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اقلید گفت: به طور متوسط یک روز در میان سرویس اقلید-یزد وجود دارد اما ممکن است به صورت استثنا این اتفاق رخ داده باشد که سرویس موجود نباشد و آن هم به دلیل تعطیلی های مناسبتی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی ارسال مطالبات مردم به خبرگزاری فارس استان فارس شهروندان از نبود اتوبوس مسافربری از اقلید به یزد گلایه داشتند و درخواست پیگیری این مطالبه را به خبرگزاری فارس سپردند.

شهروند خبرنگاران در پیامی عنوان کردند: نبود اتوبوس در این محور برای ما مشکل آفرین شده است شخصی مجبور به عبور از این مسیر است مانند بیماران و دانشجویان اما یا باید چند برابر هزینه شود و با ماشین شخصی عبور و مرور کند یا باید از اتوبوس های بین راهی استفاده شود که شاید برای هر کسی مقدور نباشد.

در این رابطه مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اقلید در پاسخ به خبرنگار فارس عنوان کرد: از شهرستان اقلید به یزد دو سرویس وجود دارد که سرویس اول متعلق به شرکت مسافربری پیک معتمد آریا و اتوبوس 44 نفره است.

  رییسی در ارتباط با ساعات حرکت این اتوبوس گفت: حرکت از اقلید ساعت 12 ظهر و حرکت از یزد ساعت 6 عصر است که یک روز در میان سرویس وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندخبرنگار| کمبود اتوبوس مسافربری اقلید-یزد برطرف می شود

شهروندخبرنگار| کمبود اتوبوس مسافربری اقلید-یزد برطرف می شود